speranta sau mai degraba dezamagire

Posted: 12/04/2009 in Metamorfoze

change-1

Mi-aduc aminte lucruri pe care nu le pot exprima-n cuvinte … o imagine cu-n univers format doar din noi doi. Lumea peste care acum cad ploi de amintiri, cuvinte, atingeri, priviri…

Mi-aduc aminte fiecare gest al tau. Ce fericiti eram c-am gasit ce-am cautat atata vreme. Cu tine am uitat de necazuri,  de probleme si, curios, am gasit chiar teme comune de discutie, care faceau ca totul sa fie perfect, care ne faceau s-apartinem cercului select al celor care cred ca stiu ce e iubirea.

Dar, normal, dezamagirea si-a facut prezenta la un moment dat si am aflat ca nu esti ceea ce-am sperat sa fii, desi atingerile tale le simt inca, desi in suflet mi-ai lasat o urma adanca. Nu regret! Caci am invatat incet ca tot ce mi se intampla face parte din mine, deci o parte din tine ma intregeste cumva.

Abia acum incep sa simt ploaia rece si-aud aceasi voce care spune: „Lasa totul trece!” , dar eu sunt cel ce credea c-a invatat ca demonii au fete de ingeri si ingerii, de fapt, nu exista. Privirea mea trista tinteste dezorientata si-n ea insista rugaminti atat de fierbinti incat ar intuneca minti. Si, totusi, nu mai pot sa vad in ochii tai ce simti si-mi vine sa plang, dar strang din dinti. Si atunci cuvintele sunt lacrimile sufletului meu, dar numai eu stiu daca mai e sau nu al meu …
Sau nici eu nu mai stiu. Oricum, mi-e greu sa las totul in urma caci tu mi-ai furat visul si-acum ma confrunt cu abisul in care-am cazut si vreau sa te intreb: „Cate suflete te-au urmat si s-au pierdut?”

Acum, incetul cu incetul am realizat ca tot ce mi-a ramas de la tine sunt 2 poze si o bricheta aruncata intr-un sertar undeva. Ah! Si mii de amintiri in care eu cine eram: Sarpele sau Adam?
Dar  n-am nici un motiv sa spun ca n-am tinut la tine de cand am spus ca „mai vorbim” au fost zeci de suspine. Si-inca te-as mai vrea dac-ai intra prin efractie in viata mea. Dar as fi mai rece, caci acum stiu: tot ce-i frumos repede trece.
Iar daca m-ai intreba ce-am mai facut, ti-as raspunde ca m-am renascut si-am aflat ce-i aia „moarte”, iar despre dragoste ti-as spune ca-i o pacoste, e doar un sport extrem … de care MA TEM!

adaptare dupa veritasaga

Comentarii
  1. Alexandrina spune:

    Chiar daca doare, asta ne-a fost dat si asta primim, m-am emotionat aducandu-mi aminte de un prieten….dar toate-s trecatoare, si totusi iubirea mea pentru el nu moare…..

Lasă un comentariu