Arhivă pentru 14/04/2009

NU!

Posted: 14/04/2009 in Metamorfoze

NU-mi place:
– sa ofer flori. daca o fac inseamna ca ori am facut ceva si vreau sa-mi „spal pacatele” sau e ziua ei <care-o fi ea> de nastare.
– sa fiu intrebat unde, cand , cum , cu cine, de ce si cat am fost. daca am ceva de ascuns oricum nu vei afla vreodata.

– sintagma : ” facem dragoste”. Corect este : „Ne futem”. In fond si la urma urmei chiar asta facem, punem in practica, cu scopul de a obtine plecere carnala,  instinctul animalic de reproducere intiparit, ” by default”, in bagajul genetic transmis, din generatie in generatie,  de la maimuta incoace.

– ca cele mai multe curve nu-s femei.

– sa fiu intrebat de ce oftez.

NU imi plac:

– cersetorii

– Aurolacii de la semafoare care iti spala parbrizul , farurile, luneta impotriva vointei tale.

– motociclistii  in slapi si  fara echipament , care merg pe o roata si cu viteza printre coloanele de masini aflate la stop sau in miscare.  Zmeilor, legile sunt aceleasi pentru toti participantii la trafic.

– oamenii prosti, inculti si ipocriti. Nu dau nume ca-mi fac dusmani.

– pustoaicele  in jurul varstei de 20 de ani  care au impresia ca stiu ABSOLUT totul despre EFECTIV orice.  COAIEEEEE!!! , bagati-va mintile in cap si doi baieti in gazda….Nu tot ce zboara se haleste si nici tot ceea ce  fuge nu e:  numai bun de futut.

– oamenii care nu au curajul raspunderii

Atentie: Articol revizuit permanent!